مشهد نگار
0

معرفی بازار های نزدیک حرم با قیمت مناسب مشهد

مرکز خرید کاسپین مد مشهد
بازدید 44

معرفی بازار های نزدیک حرم با قیمت مناسب مشهد

چه سفر شما تفریحی باشد یا کاری یا زیارتی، رفتن به مراکز خرید و خرید کردن از اولویت ها و مواردی است که همه افراد در سفر انجام میدهند؛ از این رو نیز آشنایی با مراکز خرید شهر مقصدتان، مراکز خرید نزدیک هتل شما، مراکز خرید ارزان و اینکه از کدام مراکز خرید کنید، یکی از موارد مهمی است که پیش از سفر باید به آن توجه کافی را داشته باشید.

از جایی که همه ما تلاش خود را میکنیم تا سفری هر چه اقتصادی تر و ارزان تر را تجربه کنیم پیدا کردن مراکز ارزان مشهد یکی از چالش ها و سوالات مسافران تور مشهد پیش از سفر به این شهر میباشد که در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری  مشهد نگار قصد داریم تا به  آن پاسخ دهیم و چند تا از نزدیک ترین مراکز خرید مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع)  قرار دارند را به شما معرفی کنیم.

بازار رضا مشهد

بازار رضا از معروف ترین و قدیمی ترین  مراکز خرید در مشهد بوده که در سال ۱۳۵۵ افتتاح شده و از یک معماری سنتی برخوردار است که میتوانید در آن سوغات مشهد، پوشاک، زیور آلات و … مورد نیاز خود را تهیه کنید.

این مرکز خرید سرپوشیده در ضلع شرقی خیابان امام رضا و مابین میدان بیت المقدس و ۱۷ شهریور قرار دارد.

ساعات کار: ۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد یکی از مراکز محبوب در بین مسافران تور مشهد بوده که با دارا بودن ۷۰۰ واحد تجاری در ۱۵ طبقه جای گرفته‌اند، از مراکز خرید بزرگ مشهد نیز محسوب میشود.

این مرکز خرید از تزیینات و معماری بسیار زیبایی نیز برخوردار است و گچ بری های حیرت انگیز و آینه کارهای ملل آ« توجه هر مسافر و گردشگری را به سوی خود جذب کرده است.

مرکز خرید زیست خاور مشهد در میدان دکتر شریعتی و ابتدای خیابان کوه سنگی قرار داشته و دارای امکاناتی همچون کافه، رستوران و پارکینگ نیز درخود میباشد.

مرکز خرید پروما مشهد

بازار رضا مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

اگر به دنبال لوکیشنی مناسب برای عکاسی هستید پیشنهاد میکنیم تا از بازار آرمان مشهد دیدن کنید؛ این مرکز خرید در واقع در یک هتل ۳ ستاره واقع شده و در حدود ۵۰۰ متر از حرم مطهر فاصله دارد. معماری و فضای شیک و لوکس آن و وجود آب نمای زیبا و صخره‌ای همراه با مجسمه های هنری این مرکز خرید را تبدیل به یکی از مراکز خرید منحصر به فرد در مشهد کرده است و در خود انواع اجناس برند ایرانی و خارجی را جای داده است که ممکن است چندان باری داشتن خریدی اقتصادی گزینه‌آی مناسب به شمار نرود.

آدرس: خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت

 

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد بوده که تاسیس آن به سال ۱۳۸۳ بازمیگردد؛ در این مرکز خرید میتوانید انواع لبنیات، خشکبار و.. با کیفیت را همراه با انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… خریداری کنید.

همچنین که میتوانید از امکانات تفریحی همچون سالن های بیلیارد، بولینگ و دیگر تفریحات مهیج این مجموعه برای سرگرمی خود استفاده کنید.

آدرس: ضلع شمالی شرقی میدان جانباز

بازار بزرگ بین المللی مشهد

بازار سپاد یا بازار بزرگ بین المللی مشهد  یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید مشهد بوده که به بورس انواع سوغات، پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، زیورآلات، کالای لوکس و… مشغول است. این مرکز خرید بزرگ در ۱۱ کیلومتری خیابان امکان رضا و در انتهای بلوار خیام شمالی قرار داشته و از دیگر مراکز خرید نزدیک به حرم امام رضا به شمار میرود.

ساعات کار: ۸:۳۰ الی۲۲:۰۰

معرفی بازار های نزدیک حرم با قیمت مناسب مشهد

بازار بزرگ بین المللی مشهد

مرکز خرید کاسپین مد مشهد

جالب است بدانید که این مرکز خرید ۳ طبقه که دارای ۱۲ فروشگاه تجاری در خود میباشد در ابتدا یک کسب و کار خانوادگی بوده که در سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز کرده بودند. با گذر زمان این مجموعه کوچک تبدیل به مجموعه‌ای بزرگ از انواع برند های مطرحی شد که مستقیما از کشورهای ترکیه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا وارد و به فروش میرسند.

آدرس: خیابان سجاد، مابین بزرگمهر و بهار

مرکز خرید نیکا مشهد

اگر به دنبال خرید پوشاک باشید پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به مرکز خرید نیکا در مشهد بزنید چرا که اکثر فروشگاه های این مرکز خرید را فروشگاه های پوشاک تشکیل داده‌اند که همین موضوع باعث میشود تا خریداران از تنوع و گستره انتخاب بیشتری برخوردار باشند.

این مرکز خرید که از مراکز خرید تازه ساخت مشهد نیز محسوب میشود فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و متناسب با هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه در خود دارد.

آدرس: بلوار جانباز، مابین انباز ۱ و ۳

بازار گوهر شاد مشهد

مرکز خرید گوهر شاد مشهد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار داشته یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی و معروف مشهد بوده که در سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است. علاوه بر خرید لوازمی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و…. میتوانید به تهیه سوغات از فروشگاه های سوغات مشهد در این مرکز خرید مشغول شوید.

همچنین که این مرکز خرید به خاطر داشتن فروشگاه های لوازم خانگی، کریستال و بلور نیز بسیار مشهور است.

آدرس: بلوار شهید صادقی( سازمان آب)

بازار فردوسی مشهد

مرکز خرید فردوسی مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است از نما و طراحی لوکسی برخوردار است که توجه مسافران و گردشگران تور مشهد  را به سمت خود جلب میکند، از دیگر مراکز خرید ارزان مشهد بوده که در ۴ طبقه بنا، ساخته شده است.

در این مرکز خرید میتوانید از فروشگاه های که به عرضه لوازم عروسی، لباس عروس و داماد، سیسمونی کودک، عطر و ادکلن، طلا و زیور آلات و… را خریداری کنید.

در آخر

با تهیه یک برنامه سفری مناسب از مکان ها و کارهای که دوست دارید تا در سفر خود انجام دهید میتوانید کیفیت سفر خود را چندین پله افزایش دهید و سفری به یاد ماندنی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید؛ برای اینکار نیز کافی است تا اطلاعات کافی و درستی را از شهر مقصد داشته باشید که به کمک شهد نگار به راحتی و آسانی اطلاعات مورد نیاز خود را از شهر مشهد کسب خواهید کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید