مشهد نگار
0

سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره های هیجان انگیز
بازدید 22

سرزمین موج های آبی مشهد

بیشتر افراد هنگامی که به مشهد سفر میکنند برای زیارت بارگاه امام هشتم به این شهر دیدنی در کشور میروند، ولی باید بدانید که مشهد در خود جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری را جای داده است که در کنار زیارت میتوانید خود را به آنها مشغول کرده و سفری به یاد ماندنی تر و خاطره انگیزی را به خود و همراهنتان هدیه دهید.

یکی از بزرگترین تفریحات محبوب و شناخته شده‌ای که در این شهر بزرگ قرار داشته و مورد علاقه بسیاری از مسافران و گردشگران تور لحظه آخری مشهد است، سرزمین موج های آبی مشهد است که یکی از معروف ترین پارک های آبی در کشور به شمار میرود.

در ادامه این مطلب از مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار قصد داریم تا شما را کمی بیشتر با این جاذبه تفریحی مهیج آشنا کنیم؛ پس اگر که قصد دارید تا سفری به این شهر دیدنی داشته باشید، در ادامه همراه با ما بمانید.

معرفی مجموعه تفریحی سرزمین موج های آبی مشهد

این مجموعه در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و یکی از بزرگترین پارک های آبی در کشور است که در محله قاسم آباد مشهد قرار گرفته است؛ مساحت حدودی زمین این مجموعه بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع بوده و با داشتن زیربنایی معادل با ۸۵۰۰ متر مربع این مجموعه را تبدیل به یکی از بهترین مکان های مشهد برای تفریح و داشتن لحظاتی خوش در کنار دوستان و عزیزانتان کرده است.

یکی مزیت های این پارک آبی که بیشتر باعث محبوبیت آن در بین گردشگران مشهد شده است داشتن دو فاز زنانه و مردانه بوده که امکان استفاده از این پارک آبی را به صورت همزمان برای بانوان و آقایان به وجود آورده است؛ فاز دوم این پارک آبی که ویژه بانوان است، در سال ۱۳۹۷ برای رفاه بیشتر حال مسافران افتتاح شد که استفاده از این مجموعه جذاب را برای خانواده ها به صورت همزمان ممکن کرد.

انواع تفریحات سرزمین موج های آبی مشهد

در این پارک آبی شما تقریبا هر نوع تفریح جذاب و  مهیجی را که برای داشتن یک روز به یاد ماندنی و جذاب نیاز خواهید داشت را میتوانید پیدا کنید؛ در ادامه میتوانید با امکانات این پارک آبی بیشتر آشنا شوید:

سرسره های هیجان انگیز

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بخش های سرزمین موج های آبی برای بخش سرسره های آن است که میتوانید به کمک آنها آدرنالین خالص را تجربه کنید.

از جمله سرسره های سرزمین موج های آبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سرسره تورنادو

این سرسره با داشتن ۱۴ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول هیجان و ترس را به شما هدیه میدهد و یکی از پر طرفدارترین تفریحات در این پارک آبی به شما میرود؛ در این سرسره شما همراه با چند نفر سوار بر یک تیوب شده که همین موضوع لذت این تفریح را چند برابر میکند.

سرسره آهسته

سرسره تورنادو

سرسره آهسته

برخلاف اسم این سرسره باید بگوییم که این سرسره در انتهای خود سوپرایزی هیجان انگیز را برای شما داشته که پیشنهاد میکنیم برای یکبار هم شده آن را تجربه کنید.

سرسره موج

این سرسره یکی از هیجان انگیز ترین سواری های زندگیتان خواهد بود؛ سرسره موج بلندترین سرسره سرزمین موج های آبی بوده که با داشتن ۳۰۰ متر طول و ۱۴ متر ارتفاع به شما برای داشتن لحظاتی به غایت مهیج کمک میکند؛ در این سرسره نیز شما میبایست سوار بر تیوب شوید که همین موضوع لذت و هیجان آن را چند برابر افزایش میدهد.

سرسره سوپر لوپ

در این سرسره در حالی که شناور هستید مسیری را برابر با طول ۱۲۰ متر و ارتفاعی به اندازه ۱۴ متر را طی خواهید کرد که گزینه‌ای عالی برای خنک کردن تابستان های گرم میباشد!

سرسره سرعتی

سرسره سرعتی یکی از مورد علاقه های افرادی است که به سرعت علاقه دارند؛ این سرسره با ۱۱ متر طول یکی از سرسره ترین سرسره های این پارک آبی مهیج است.

سرسره سقوط آزاد  

یکی از دیگر سرسره های مهیج سرزمین موج های آبی مشهد، سرسره سقوط آزاد بوده که ترس و هیجان را به صورت همزمان ارائه میکند؛ برای استفاده از این سرسره ۱۴ متری میباست تا در یک حال بدنی خاص در محفظه سرسره قرار بگیرید و پس از آنکه متصدی دکمه مربوطه را فشار دهد شما به انتهای این سرسره سقوطی هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد!

استخر سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی دارای استخرهای متنوعی است که از بین آنها استخر موج از معروف ترین و محبوبترین آنها است؛ این استخر با داشتن طولی به اندازه ۴۰ متر به مانند سواحل طبیعی ساخته شده و با وجود دستگاه های پیشرفته شبیه ساز موج حسی متفاوت و به یاد ماندنی را به شما میدهد.

آکوآپلی، تفریح مخصوص کودکان در سرزمین موج های آبی

اگر که همراه با فرزند و کودک عزیزانتان به این مجموعه رفته باشید باید بدانید که این سرزمین برای تفریح و راحتی شما و ایشان نیز برنامه های را در نظر گرفته است که میتوانند از بازی های هیجان انگیز و مهیج این بخش استفاده کنند.

رودخانه

در این مجموعه چند رودخانه که مناسب برای تیوب سواری نیز هستند ساخته شده که طول آنها تقریبا معادل با ۲۲۰ متر میباشد و حس و حال رودخانه های واقعی را به شما القا خواهند کرد.

ساعات کاری و آدرس سرزمین موج های آبی مشهد

این پارک آبی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به صورت یکسره باز بوده و شما میتوانید برای راحتی بیشتر در رفت و آمد به این مجموعه اقدام به اجاره ماشین در مشهد کنید تا خیال خود و همراهنتان را آسوده کنید.

آدرس: قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳

سوالات متدوال

سرزمین موج های آبی بهتر است یا خروشان؟

پارک آبی خروشان به نسبت سرزمین موج های آبی بزرگتر و مجهز تر میباشد.

موج های آبی مشهد کجا است؟

این پارک آبی در محله قاسم آباد مشهد قرار گرفته است.

سرزمین موج های آبی مشهد تا کی باز است؟

سرزمین موج های آبی مشهد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *