مشهد نگار
0

رستوران معلق مشهد

تفاوت رستوران معلق مشهد
بازدید 25

رستوران معلق مشهد

اگر به مشهد سفر کرده‌اید و به دنبال این هستید که سفر خود را کمی متفاوت و جذاب تر کنید و یا جاهای جدیدی را در این شهر بزرگ و دیدنی، ببینید، پیشنهاد میکنیم تا در ادامه این مطلب همراه با مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار همراه با ما بمانید چرا که قصد داریم تا شما را با یکی از متفاوت ترین رستوران های این شهر زیارتی سیاحتی آشنا کنیم؛ پس اگر که میخواهید یک وعده غذایی متفاوت و مهیج را در مشهد تجربه کنید تا انتها مطلب همراه با ما بمانید.

معرفی رستوران معلق مشهد

نخستین بار ایده این نوع از رستوران ها در کشور بلژیک اجرا شد و تبدیل به یکی از ایده های جذاب در بین افراد شد که در ایران و برای اولین بار این نوع رستوران به خصوص و منحصر به فرد در مشهد ساخته و افتتاح شد که در سطح جهانی نیز به عنوان یکی از بزرگترین ، مرتفع ترین و مجهزترین رستوران های معلق شناخته میشود.

رستوران معلق مشهد کجا است؟

این رستوران دیدنی در منطقه گردشگری شاندیز که از جاذبه های دیدنی اطراف مشهد میباشد، قرار گرفته که در خود نیز تفریحات بسیاری را جای داده است، این رستوران در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و از آن زمان پذیرایی علاقه مندان خود است.

راه ها دسترسی به رستوران معلق شاندیز مشهد

برای رفتن به این رستوران در ابتدا میبایست از مشهد خارج شده و خود را به منطقه توریستی شاندیز در ییلاق برسانید؛ پس از خروج از مشهد و در مسیر شاندیز به دو راهی شاندیز طرقبه خواهید رسید که با رفتن به سمت شاندیز و طی ۴۰ کیلومتر میتوانید خود را به منطقه گردشگری شاندیز برسانید.

برای رسیدن به این منطقه میتوانید از تاکسی یا خودروی شخصی کمک بگیرید و اگر که بدون خودروی شخصی به مشهد سفر کرده‌اید میتوانید به راحتی اقدام به اجاره ماشین در مشهد کرده و سفر را برای خود و همراهنتان آسوده تر و با کیفیت کنید.

رستوران معلق مشهد کجا است؟

رستوران معلق مشهد

تفاوت رستوران معلق مشهد  

این رستوران با نمونه های خارجی خود تفاوت های دارد که در ادامه به بررسی
آنها پرداخته‌ایم؛ برای مثال نخستین تفاوت آن در بالا رفتن از آن است که در اغلب این رستوران ها، افراد به کمک یک جرثقیل در ارتفاع قرار خواهند گرفت که در رستوران معلق مشهد سازه‌ای مخصوص برای بالا رفتن شما وجود دارد.

در این رستوران برخلاف نمونه های خارجی فر وجود داشته که این امکان را میدهد تا انواع غذاهای گرم را در سه وعده صبحانه، نهار و شام برای مهمانان سرو شود.

در آخر این رستوران چهار فصل بوده و در آن تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای استفاده از آن برای تمام فصول سال تعبیه شده است و همچنین وجود سقفی چتر مانند در بالای میز ها باعث میشود تا حتی در زمان های بارندگی نیز بتوانید در این رستوران به میل کردن غذای مورد علاقه خود مشغول شود.

امکانات رستوران معلق مشهد

در قسمت قبلی به امکانات چهار فصل این رستوران اشاره کردیم، در ادامه میخواهیم از دیگر امکانات متنوع و جذاب این رستوران به شما بگوییم؛ یکی از قسمت های جذاب این رستوران بانجی جامپینگ آن بوده که در قسمت گارسون رستوران قرار گرفته است.

چیدمان میزهای این رستوران به دو صورت لژ و جلسه‌ای قابل تغییر بوده و که به صورت ۷ قسمت چهار نفره با امکان پذیرایی از ۲۸ مهمان را ارائه میدهد که همراه با خدمه آن ظرفیت ۳۸ نفر را دارد.

پس از آنکه در محل خود قرار گرفتید و از ایمنی خود اطمینان حاصل کردید به فاصله ۴۰ متری از زمین بالا خواهد رفت و پس از آن پذیرایی از شما به مدت ۱ ساعت آغاز خواهد شد.

برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد تر در جایگاه گارسون گروه موسیقی که به نواختن موسیقی زنده مشغولند وجود داشته که این تجربه را برای شما تبدیل به خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد کرد.

رزرو رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد همانطور که گفتیم دارای ۳۸ نفر ظرفیت بوده که ظرفیت ۱۰ نفر برای کارکنان این رستوران است؛ از این رو با در نظر گرفتن محدود بودن ظرفیت این رستوران بهتر است تا از قبل اقدام به رزرو میز در این رستوران کنید تا در هنگام مراجعه به مشکل نخورید و وقتتان تلف نشود. پیش از آنکه وارد رستوران شوید، پوشش بیمه اختصاصی به شما داده میشود که در طول مدت حضور شما در این رستوران معتبر است.

ساعات کاری رستوران معلق مشهد: تمامی روز های هفته از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۱:۰۰

در روز های آخر هفته برای جلوگیری از اتلاف وقت به علت شلوغی پیشنهاد میکنیم تا اقدام به رزرو میز نمایید.

منو غذایی رستوران معلق مشهد

منوی غذایی این رستوران دسته بندی های مختلفی را دارد که پیشنهاد میکنیم تا از میان آنها حتما شیشلیک شاندیز را حتما امتحان کنید. برای پرداخت هزینه غذاها در ابتدای ورود مبلغی را پرداخت خواهید کرد و در صورت سفارش برخی غذاهای خاص ما به تفاوت آنها را نیز میپردازید.

در آخر

اگر که به مشهد سفر کرده‌اید و به دنبال داشتن سفری مهیج و به غایت متفاوت هستید، پیشنهاد میکنیم تا مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار را برای آشنایی با جذاب تری و دیدنی ترین جاهای این شهر دیدنی دنبال کنید؛ همچنین اگر که هنوز موفق به خرید تور لحظه آخری مشهد خود نشده‌اید از این قسمت میتوانید اقدام کنید. 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *