مشهد نگار
0

حمام ترکی در مشهد

اجاره ماشین در مشهد
بازدید 33

حمام ترکی در مشهد

همه ما دوست داریم تا برای کسب آرامش و باز پس گیری انرژی از دست رفته خود زمانی را به انجام کار ها و فعالیت هایی برای این موضوع اختصاص دهیم؛ یکی از راه های پر طرفدار و محبوب در بین اکثر افراد، رفتن به مراکز ماساژ و اسپا و گرفتن یک ماساژ و مشت و مال حرفه ای برای از بین بردن گرفتگی ها و خستگی های زمان های سپری شده پر استرس زندگی روزمره خود هستند، است.

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار همراه با ما بمانید تا با چند تا از بهترین مراکزی که خدمات حمام ترکی و ماساژ را در این شهر ارائه میدهند، آشنا شوید.

حمام ترکی هتل گلدن پالاس مشهد

اکثر هتل ها در خود امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را برای مسافران و گردشگران ماجراجویی که برای اقامت ایشان را بر می گزینند، در نظر داشته تا بتوانند تجربه‌ای به یاد ماندنی و رویایی را در طول مدت زمان اقامت خود در هتل و سفرشان احساس کنند.

از جمله این امکانات میتوان به سالن های ورزشی، زمین بازی کودکان، مرکز خرید، استخر و جکوزی، سالن ماساژ، اتاق نمک، کافی شاپ و رستوران، حمام ترکی و …. اشاره کرد.

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره ای که در سفر به مشهد میتوانید برای اقامت خود در نظر داشته باشید، هتل گلدن پالاس مشهد بوده که در خود خدمات بی نظیر رفاهی و تفریحی را برای مسافران خود در نظر گرفته است؛ اگر که مسافر تور لحظه آخری مشهد هستید و به دنبال  یکی از بهترین های مشهد برای اقامت خود میگردید که خدمات با کیفیت و متنوعی را به شما ارائه کنند، این هتل میتواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

یکی از مورد علاقه ترین بخش های خدماتی و رفاهی این هتل حمام ترکی آن بوده که در ادامه میتوانید بیشتر با این مجموعه آشنا شوید:

مراسم و مراحل حمام ترکی

حمام ترکی در مشهد

حمام ترکی در هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد

حمام ترکی سنتی چند صد ساله بوده که از نسلی به نسلی دیگر حفظ و منتقل شده است و یکی از بهترین مکان های برای کسب آرامش روحی و جسمی به شمار میرود که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

این حمام ترکی که در هتل گلدن پالاس مشهد قرار گرفته است، مکانی عالی برای داشتن تجربه ای منحصر به فرد میباشد؛ در این حمام شما میتوانید عناصر مدرن و سنتی را که به خوبی با یک دیگر ترکیب شده‌اند را مشاهده کنید و از این نظم و زیبایی لذت ببرید.

مراسم و مراحل حمام ترکی

پیش از اینکه به حمام ترکی بروید باید بدانید که یک سنت و روند کامل در پیش روی شما است که این مراحل را میبایست به ترتیب درست انجام دهید، باید بگوییم که این مراحل فواید سلامتی و روانی بالایی را به همراه دارند که در ادامه میتوانید با آنها آشنا شوید:

ورود: نخستین مرحله ورود شما به حمام است که سرما را احساس خواهید کرد و ضربان خون و قلب شما کاهش پیدا خواهد کرد.

اتاق گرم: هدف این مرحله افزایش دمای بدن و تسریع تعریق شما میباشد که برای تهیه اسکراب که از مراحل مهم در حمام ترکی است، میباشد مدت زمان زیادی را در گرما قرار بگیرید.

افزایش دما: پس از این مرحله به اتاق گرمای اصلی در حمام ترکی مراجعه خواهید کرد و شروع به تعریق در دمای بالاتر خواهید کرد که برای سلامتی شما مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت.

ماساژ و اسکراب و فوم: یکی از مهم ترین مراحل حمام اسکراب بوده که به پاکسازی بدن شما از سلول های مرده کمک بسیاری خواهد کرد؛ در این مرحله یک ماساژور متخصص تمام قسمت های بدن شما را با کمک دستکش مخصوص اسکراب حمام سنتی مالیده و پس از آن با کمک فوم که نوعی صابون است بر روی بدن شما مالیده و به طور کامل شما را ماساژ خواهد داد که این ماساژ به تنظیم گردش خون شما بسیار کمک خواهد کرد و پوستتان را شاداب تر میکند.

تعریق و استراحت: پس از اسکراب و فوم، نوبت رفتن به اتاق سرد و استراحت در این قسمت است که آخرین مرحله از حمام ترکی بوده و در آن دمای بدن شما به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

 

حمام ترکی یکی از بهترین کارهای است که میتوانید برای سلامتی، تندرستی و کاهش استرس به خود و یا عزیزانتان هدیه دهید.

همچنین که پس از این حمام شما احساس سبکی و شادابی بسیاری را نیز تجربه خواهید کرد.

حمام ترکی در مشهد

یکی از دیگر حمام های ترکی در مشهد که میتوانید به آن مراجعه کنید، حمام ترکی سرزمین موج های آبی بوده که میتوانید در مقاله های دیگر مشهد نگار با آن بیشتر آشنا شوید، برای رفتن به این مجموعه میتوانید برای رفت و آمدی راحت تر و سریع تر اقدام به اجاره ماشین در مشهد کنید.

در آخر

یکی از مواردی که همواره به مسافران برای داشتن سفری بهتر پیشنهاد میکنیم، تهیه لیستی از جاهای مورد علاقه خود در شهر مقصد است؛ با این کار شما علاوه بر آنکه در زمان خود صرفه جویی کرده‌اید، بلکه بهترین استفاده را زمانتان در طول سفر نیز برده‌اید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *