مشهد نگار
0

بهترین رستوران های مشهد قیمت مناسب

رستوران های با کیفیت و قیمت مناسب
بازدید 28

بهترین رستوران های مشهد قیمت مناسب

اگر که به مشهد سفر کرده‌اید و قصد دارید تا چند روزی را به گشت و گذار در این شهر زیارتی سیاحتی بپردازید، پیشنهاد میکنیم تا در ادامه این مطلب همراه با ما بمانید چرا که قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین رستوران های مشهد که به انتخاب مسافران هستند، آشنا کنیم؛ در ادامه این مطلب از مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار لیستی از انواع رستوران هی سنتی و فست و فود را که مورد انتخاب گردشگران مشهد هستند را با هم بررسی و معرفی کرده‌ایم:

رستوران های با کیفیت و قیمت مناسب مشهد

مشهد از شهر های توریستی در کشور بوده که هر ساله پذیرایی زائران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به خود است؛ از این رو نیز برای رفاه حال مسافران و گردشگران خود، خدمات رفاهی و تفریحی متنوع و مختلفی را در نظر گرفته است.

یکی از تفریحات پایه ثابت و خوشمزه در سفر که در سفر نیز بسیار لذت بخش و آموزنده است؛ امتحان کردن غذاهای جدید شهر های مختلف بوده که به آشنایی بیشتر با فرهنگ شهر مقصد کمک کننده است؛ موضوع مهمی که وجود دارد این است که برای امتحان طعم واقعی غذاها انتخاب محلی مناسب که این غذاها را به صورت عالی طبخ و سرو کنند بسیار مهم است، به همین جهت نیز پیدا کردن بهترین رستوران های شهر مقصد از واجبات داشتن تجربه‌ای خوشمزه به مشهد است؛ در ادامه با ما برای آشنایی با بهترین رستوران های مشهد منتخب مسافران تور مشهد همراه باشید:

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم یکی از معروف ترین رستوران های مشهد بوده که به طبخ و سرو انواع غذاهایی سنتی ایرانی مشغول است؛ فعالیت این رستوران از سال ۱۳۵۹ آغاز شده و تا به امروز با داشتن بیش از ۴ دهه سابقه یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال تجربه طعمی فراموش نشدنی هستند؛ این رستوران یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های مشهد بوده که دارای دو شعبه مختلف میباشد.

آدرس شعبه ۱: چهارراه خیام، بلوار دستغیب، فرهاد ۲۲

آدرس شعبه ۲: بلوار خیام، بعد از چهار راه هدایت، بین خیام ۶۱ و ۶۳، ساختمان مروارید

ساعات کاری شعبه ۱: ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۳۰ و ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۳۰

ساعات کاری شعبه ۲: ۱۱:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و ۱۹:۱۵ الی ۲۲:۴۵

رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد میتواند یکی از تجربه های به یاد ماندنی و در عین حال خوشمزه شما در این شر باشد، این رستوران که تنها رستوران معلق در ایران به شمار میرود از سال ۱۳۹۶ مشغول خدمات رسانی به مشتریان خود بوده و در منطقه تفریحی شاندیز مشهد قرار گرفته است؛ برای آشنایی بیشتر و بهتر با آن میتوانید مقاله رستوران معلق مشهد را مطالعه بفرمایید.

آدرس: انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز، مشهد، دهکده شاندیز

ساعات کاری: همه روزه ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰

رستوران فود فکتوری مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

بهترین رستوران های بین المللی مشهد

اگر که به دنبال امتحان کردن غذاهای بین المللی در مشهد هستید، در ادامه میتوانید با چند تا از بهترین رستوران های بین المللی مشهد آشنا شوید:

رستوران فود فکتوری مشهد

فود فکتوری یکی از محبوب ترین رستوران های مشهد بوده که به علت دکوراسیون منحصر به فرد خود مورد توجه افراد قرار گرفته؛ البته نباید از طعن و کیفیت غذاهای این رستوران نیز چشم پوشی کرد. خبر خوب برای گیاهخواران اینکه این رستوران دارای منوی مخصوص گیاهخوارها بوده که از دیگر دلایل محبویت این رستوران به شمار میرود.

آدرس: بلوار خیام، خیابان خیام ۱۱، کوچه هوشیار

ساعات کاری: همه روز از ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ الی ۲۴:۰۰

رستوران کلبه مشهد

رستوران کلبه به علت ارائه غذاهای بین المللی با کیفیت بسیار بالا در بین ساکنان و مسافران این شهر محبوب است؛ البته فضای این رستوران نیز به گونه‌ای است که آن را برای دورهمی های دوستانه رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب کرده و شما میتوانید همراه با عزیزانتان از انواع غذاهای بین المللی و ایرانی با طعم و کیفیت بالا لذت ببرید.

از جمله غذاهای که در منوی این رستوران میتوانید انتخاب کنید میتوان به انواع پاستا، استیک، سوپ های خوشمزه و … اشاره کرد.

آدرس: بلوار وکیل آباد، بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه ۱۸

بهترین فست فود های مشهد

فست فود یکی از گزینه های جذاب برای همه افراد با هر سن و سالی است، اگر که شما هم به دنبال یک انتخاب سریع و خوشمزه در مشهد هستید میتوانید از بین گزینه های زیر اقدام به انتخاب کنید.

فست فود کندز مشهد

کندز یکی از بهترین فست و فود های مشهد بوده که میتوانید در آن منوی کاملی از انواع پیتزا، برگر،  سوخاری و… را با طعم و کیفیتی عالی انتخاب و نوش جان کنید. پیشنهاد میکنیم تا حتما برگر مرغ، رست بیف و فیله سوخاری را در هنگام بازدید از این رستوران امتحان کنید.

آدرس: میدان جانباز، نبش پروما

ساعات کاری: همه روزه از ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰

شنبه ها از ۱۰:۱۵ الی ۱:۱۵

رستوران تی‌رکس مشهد

برای یافتن یک استیک عالی و با کیفیت در مشهد بهترین گزینه رستوران تی رکس در مشهد است که در خارج شهر قرار گرفته میتوانید از فضای دل انگیز و متفاوت این رستوران برای داشتن تجربه‌ای متفاوت و جذاب تر بهره ببرید.

آدرس: شاندیز، فرشته

در آخر

انتخاب رستوران ها و غذاخوری های با کیفیت میتواند همواره به داشتن سفری به یاد ماندنی تر و خوشمزه به شما و همراهنتان کمک کننده باشد، پیشنهاد میکنیم برای داشتن اطلاعات بیشتر از مشهد و تجربه سفری بهتر و متفاوت مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار را دنبال نمایید. اگر که هنوز تور لحظه آخری مشهد خود را تهیه نکرده‌اید از این قسمت میتوانید اقدام کرده و در صورتی که به دنبال داشتن سفری اقتصادی به این شهر هستید پیشنهاد میکنیم تا اقدام به اجاره ماشین در مشهد کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *