مشهد نگار
0

بهترین جراح بینی در مشهد

بهترین جراح بینی در مشهد
بازدید 19

بهترین جراح بینی در مشهد

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار قصد داریم تا شما را با یکی از محبوب ترین عمل های جراحی در بین مردم و معرفی چند تا از بهترین متخصصان این حوزه به شما بپردازیم.

یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی که در دنیا و خصوصا در ایران بسیار پر طرفدار است، عمل جراحی بینی است که در آن به رفع مشکلات ساختاری، سایز، فرم و… بینی در جهت اصلاح و بهبود آن میپردازند. به طور قطع یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی چهره افراد فرم بینی ایشان بوده که نقش بسیار مهمی را نیز در اعتماد به نفس افراد ایفا میکند.

بدون در نظر داشتن هزینه های عمل جراحی بالایی بینی، این عمل همچنان یکی از پر طرفدارتین عمل های زیبایی در بین افراد بوده که همواره نیز در حال افزایش محبوبیت و تقاضا برای آن است.

با توجه به اینکه مشهد یکی از کلان شهر های مهم در کشور به شمار میرود، میتوان آن را به عنوان قلب پزشکی ایران نیز دانست؛ در این مطلب نیز قصد داریم تا شما را با چند تا از مشهورترین جراحان بینی در مشهد آشنا کنیم.

دکتر اسماعیل فرزاد فرد

از جمله بهترین جراحان زیبایی بینی در مشهد میتوان به دکتر فرزاد فرد در مشهد که فوق تخصص جراح پلاستیک در مشهد هستند، اشاره کرد؛ ایشان با داشتن بالای ۲۰ سال سابقه جراحی، ۱۵ سال سابقه جراحی فوق تخصصی، ۷ سال سابقه جراحی در بخش دولتی و سوانح پزشکی و سوختگی و ۱۰ سال سابقه جراحی زیبایی در بخش های خصوصی و بیمارستان میتوانند یکی از بهترین گزینه ها برای عمل جراحی بینی در مشهد باشند.

خدمات دکتر فرزاد فرد:

– جراحی زیبایی بینی

– جراحی زیبایی شکم

– جراحی زیبایی سینه

– جراحی زیبایی صورت

– تزریق ژل و بوتاکس

دکتر محمد اکبریان

دکتر اکبریان متخصص گوش، حلق و بینی با داشتن توانایی در جراحی سر و گردن یکی از بهترین جراحان مشهد بوده که عضو انجمن راینولوژی ایران نیز میباشند و دارای مدرک بورد تخصصی هستند؛ ایشان به عنوان یکی از بهترین متخصصان جراحی زیبایی با استعداد در حوزه کاری خود به شمار میروند.

دکتر وحیده موسوی

دکتر موسوی متخصص گوش، حلق و بینی با تخصص در جراحی پلاستیک و  جراح گردن و لوزه در مشهد، خدمات زیبایی و جراحی عمل بینی را بدون تامپون ارائه میدهند و یکی از دیگر جراحان متخصص در مشهد میباشند.

دکتر داریوش عرفانیان

متخصص گوش، حلق و بینی فلوشیپ جراحی زیبایی بینی، آندوسکوپی سینوس و قاعده جمجمه در مشهد یکی از دیگر بهترین متخصص های جراحی بینی در مشهد میباشند.

دکتر محمد اکبریان

بهترین جراح بینی در مشهد

مشخصات بهترین جراح بینی در مشهد

متخصصان و جراحان زیبایی بسیاری در مشهد وجود داشته که شما میتوانید از خدمات ایشان بهره ببرید ولی موضوع بسیار مهمی که در این بین وجود دارد، پیدا کردن جراحی حاذق و با تجربه است چرا که این عمل جراحی مانند هر نوع عمل جراحی و یا زیبایی دیگر حساس بوده و نیازمند داشتن دانش و تجربه کافی جراح در این زمینه میباشد؛ برای آنکه با خصوصیات یک جراح بینی خوب در مشهد آشنا شوید، میتوانید ویژگی های زیر را به عنوان ملاکی برای خود قرار دهید و با توجه به آنها دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

– بهترین جراح بینی در مشهد خدمات مشاوره و ویزیت را بهت بهترین و کامل ترین شکل به زیباجوی خود ارائه میدهد.

– بهترین جراح بینی میبایست توانایی تشخیص جراحی بینی مناسب برای زیبا جوی خود را داشته باشد.

– در صورتی که جراح بینی برای اهداف درمانی باشد، جراخ بینی میبایست در زمینه فوق حاذق باشد.

– در صورت وجود هر گونه بیماری زمینه‌ای، جراح بینی میابیست با تیم پزشکی ایشان گفتگوی داشته باشد.

– بهترین جراح بینی در مشهد، پس از انجام عمل جراحی، حال بیمار را به بهترین شکل پیگیری میکند.

هزینه جراحی بینی در مشهد

هزینه های جراحی بینی با توجه به نوع عمل میتواند هزینه های متفاوتی را داشته باشد؛ برای مثال هزینه عمل جراحی بین های استخوانی با گوشتی متفاوت بوده چرا که بینی های گوشتی از ساختار غضروفی ضعیف تر و پیچیدگی بیشتری برخوردارند و زمان و مهارت بالایی را نیز طلب میکنند و از همین رو نیز هزینه بیشتر را نیز در پی خواهند داشت که این هزینه از حدود ۲۴ میلیون تومان آغاز میشود.

ولی در مقابل بینی های استخوانی با توجه به نظر جراحان بینی یکی از بهترین نوع بینی ها برای جراحی زیبایی هستند چرا که پوستی نازک و غضروفی قوی را برای این عمل دارند و در نتیجه عمل این نوع از بین ها راحت تر و با دوره نقاهت کمتری میباشد، هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد از حدود ۲۳ میلیون تومان آغاز میشود. با این حال هزینه عمل بینی با توجه به عوامل مختلفی همچون مهارت، سابقه جراح، نوع عمل(باز یا بسته)، نوع بینی، سبک عمل و… متغیر و متفاوت است که شما میتوانید با تهیه تور لحظه آخری مشهد سری به این شهر زده به صورت حضوری با بهترین جراح زیبایی بینی در مشهد گفتگو کنید.

در آخر

برای داشتن سفری با کیفیت تر و جا به جایی راحت تر در طول مدت زمان خود در مشهد میتوانید اقدام به اجاره ماشین در مشهد کنید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *